Afspraken rond medische vragen, uitslagen onderzoeken, attesten, voorschriften

Telefonisch antwoorden op een medische vraag zonder de patiënt gezien en onderzocht te hebben, is heel moeilijk. Hetzelfde geldt voor de bespreking van een uitgevoerd onderzoek ( bv. bloedname, radiologisch onderzoek,… ). Daarnaast is het erg storend voor patiënt en arts, wanneer een raadpleging onderbroken wordt door een telefonische vraag van een andere patiënt.

Om medische informatie te verkrijgen, vragen we je om een afspraak te maken bij de betreffende arts, of eventueel jouw huisarts. Hetzelfde geldt voor het opmaken van medische voorschriften of attesten, ook hiervoor dien je op raadpleging te komen. De verslagen van jouw raadplegingen en resultaten van onderzoeken uitgevoerd in MCH zijn ook online beschikbaar via de app van Mynexuzhealth.

Graag nodigen wij jou uit om deel te nemen aan onze patiëntenbevraging.

Het is belangrijk dat jij als patiënt jouw ervaringen omtrent jouw consultatie en/of bezoek aan MCH met ons kan delen. Voldeed jouw bezoek aan jouw verwachtingen?

Met deze bevraging willen we 1. polsen naar jouw tevredenheid én 2. informeren naar de belangrijkheid. Hierdoor ga je stellingen twee keer na elkaar zien verschijnen. Ze dienen in functie van de vraag naar 'tevredenheid' en 'belangrijkheid' ingevuld te worden.

Met jouw feedback kunnen we immers stappen zetten om onze zorg- en dienstverlening nog beter te maken!

Per ingevulde enquête schenken we 1 euro aan de 1000km van Trap mee tegen Kanker. Steun mee het goede doel ‘Trap mee tegen kanker’!

De vragenlijst is anoniem en wordt niet gedeeld met derden. Het invullen van de vragenlijst duurt slechts enkele minuten.

Online patiëntenbevraging

Je ontvangt - als jouw gsm-nummer bij ons gekend is - na je consultatie een uitnodiging per SMS om een online vragenlijst in te vullen.

Meer info?

Voor vragen over de patiëntenbevraging kan je terecht bij de dienst communicatie op het nummer 016 31 04 00 of via mail.