Afspraken rond medische vragen, uitslagen onderzoeken, attesten, voorschriften

Telefonisch antwoorden op een medische vraag zonder de patiënt gezien en onderzocht te hebben, is heel moeilijk. Hetzelfde geldt voor de bespreking van een uitgevoerd onderzoek ( bv. bloedname, radiologisch onderzoek,… ). Daarnaast is het erg storend voor patiënt en arts, wanneer een raadpleging onderbroken wordt door een telefonische vraag van een andere patiënt.

Om medische informatie te verkrijgen, vragen we je om een afspraak te maken bij de betreffende arts, of eventueel jouw huisarts. Hetzelfde geldt voor het opmaken van medische voorschriften of attesten, ook hiervoor dien je op raadpleging te komen. De verslagen van jouw raadplegingen en resultaten van onderzoeken uitgevoerd in MCH zijn ook online beschikbaar via de app van Mynexuzhealth.

Jaarverslag 2021

2021, het jaar van de dubbele uitdaging

In 2021 stonden we opnieuw voor pittige uitdagingen. We surften enerzijds verder op hoge COVID-golven terwijl een nieuw, boeiend avontuur werd ingezet, namelijk de totaalrenovatie van de polikliniek en het laboratorium van MCH Leuven. Dankzij de samenwerking, deskundigheid, het enthousiasme en doorzettingsvermogen van onze medewerkers slaagden we erin om heel wat processen te optimaliseren en nieuwe projecten af te werken.

Vaar je mee door “ons” jaar 2021? Je krijgt een overzicht van onze belangrijkste realisaties in 2021.