Sinds kort verloopt het afsprakenbeheer voor zowel Campus Leuven als Wezembeek-Oppem via één centraal punt in Leuven.
Wanneer je ons belt, ongeacht het telefoonnummer dat je gebruikt,
word je automatisch doorverbonden met het centrale afsprakenbeheer.
We zullen je vragen voor welke campus je een afspraak wenst te maken. Dat is volkomen normaal.
Uiteraard helpen we je graag verder in het Nederlands, Frans of Engels.

Op basis van onze bevraging onder patiënten en huisartsen, waarbij we hun tevredenheid en de belangrijkheid van onze diensten onderzochten, werden intern optimalisatieprojecten opgezet. Onze werkgroep Customer Delight, gedreven door creatieve en gemotiveerde medewerkers concretiseerde vier projecten, gericht op het verbeteren van de patiëntbeleving en -tevredenheid.

  1. Een kindvriendelijk MCH
  2. Duidelijke signalisatie in onze poliklinieken
  3. Altijd een vriendelijk onthaal
  4. Comfortabel je onderzoek ondergaan

Comfortabel je onderzoek ondergaan! Bij MCH zorgen we ervoor dat je je op je gemak voelt tijdens onderzoeken. Duidelijke uitleg, geschikte kleding en een huiselijke inrichting maken het verschil!

Duidelijke signalisatie bij MCH! Betere bewegwijzering, wandelstroken en extra verlichting zorgen voor meer toegankelijkheid en minder stress. Vind je weg bij MCH!

Altijd een vriendelijk onthaal! Met verbindende en klantgerichte communicatie zorgen we voor een warm welkom en tevreden patiënten, zelfs in minder ideale omstandigheden.

Image00057 2

Een kindvriendelijke MCH Met poppen, muurstickers en spelconsoles maken we het wachten voor kinderen en ouders aangenamer. Ontdek hoe wij de kleinsten een fijne ervaring bieden!

Afbeelding145